התחרות בשוק, המעבר לשיווק דיגיטלי ישיר ושיפור אמצעי המיגון חתכו את המחירים של ביטוחי הרכב והביאו לירידה של 5.5% בהיקף הפרמיות של חברות הביטוח בתוך כשנה. לאור העלייה במספר כלי הרכב, מדובר בירידה של כ-7.5% בממוצע בתעריפים.

התחרות בשוק, המעבר לשיווק דיגיטלי ישיר ושיפור אמצעי המיגון חתכו את המחירים של ביטוחי הרכב והביאו לירידה של 5.5% בהיקף הפרמיות של חברות הביטוח בתוך כשנה. לאור העלייה במספר כלי הרכב, מדובר בירידה של כ-7.5% בממוצע בתעריפים.